Doe mee, bereik meer (publiek)

Bereik een groot publiek in Nederland en België via het podium en de publicatiekanalen van Foto-agenda. Dat kan op drie manieren. Allen garanderen een veelvoud aan advertentie-, attentie, PR/perswaarde:

  1. Eénmalige publicatie kost 69 EU*, handig voor wie eens of een paar keer per jaar een fototentoonstelling of event organiseert.
  2. Als Partner voor een half jaar, 50 EU* per maand (300 EU per half jaar*) voor wie vaker dan eens per half jaar een event of tentoonstelling organiseert
  3. Als Partner voor een jaar,  37,50 EU* per maand (450 EU per jaar*) voor wie om de paar maanden die een event of tentoonstelling organiseert

Partners, zijn deelnemers voor een half of heel jaar en profiteren van extra’s (verderop meer hierover).

*ex BTW. Deelname stopt automatisch, tenzij anders gevraagd of na evaluatie verlengd.  U kunt ook meer doneren als blijk van steun voor het fotografie brede initiatief dat met werkstudenten en vrijwilligers werkt en uw steun nodig heeft.

Publicaties: waar?

Foto-agenda’s website bereikte sinds het begin van dit culturele seizoen ruim 50.000 unieke lezers, waarvan ruim 9.500 in de voorbije maand (JunI 2019), een aantal dat maandelijks fors groeit. Deze bezoeken/lezen de agenda meerdere malen per maand, omstreeks 1 minuut of langer.

Publicaties linken naar u en hebben een eigen pagina op www.foto-agenda.nl, www.foto-agenda.be en www.foto-agenda.com, die via verschillende plekken te vinden zijn:

  • de betreffende homepage sliders op de dag dat de tentoonstelling live gaat
  • vooraangekondigd via het complete overzicht bovenaan de homepage
  • vooraangekondigd via de knoppen (tentoonstellingen / activiteiten en hun submenu’s) in de zoekbalk van de homepage.
  • vooraangekondigd op de realtime en online landen- en/of stadskaart**, bovenaan de homepage
  • vooraangekondigd of als reminder via Foto-agenda’s social media
  • vooraangekondigd in de nieuwsbrief bij verschijning
  • vooraangekondigd via de knop “verwacht” in het drop down menu onder “tentoonstellingen” op de homepage
  • in geval van een activiteit (beurs, artisttalk, lezing, ..) : direct bij publicatie via de betreffende sliders op de homepage
  • partners die de Foto-agenda vast steunen worden ook meegenomen in de brochures die op festivals, beurzen en via flyeraars verspreid worden.

We bereiken het publiek ook via onze (media)partners die de foto-agenda aanbieden:

  • Focus, het 105 jaar oude fotomaandblad van Nederland: de agenda publiceren ze online (homepage)
  • Shoot, het enige Belgische fotomagazine. Zij gebruiken Foto-agenda voor het samenstellen van de agenda in het tijdschrift
  • Dupho, de beroepsorganisatie voor professionele fotografen in Nederland, publiceert de agenda online (homepage)
  • de Fotobond, het Nederlandse centrum voor vrijetijdsfotografie voor fotoclubs en vrijetijdsfotografen, publiceert de agenda online
  • PhotoQ, het gezaghebbende online platform voor de fotografie en fotografie boeken, publiceert de agenda online
  • Beroepsfotografen.be, de vereniging van beroepsfotografen in België publiceert de agenda online
  • Breedbeeld.org, de vereniging van vrijetijdsfotografen in België publiceert de agenda online
  • deze lijst -samen goed voor fotominnend publiek van 20.000 maandelijkse lezers- groeit nog steeds

** De website is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. De kaarten tonen realtime en online wat waar te beleven is. En dankzij de slimme navigatie in de kaarten vindt het publiek letterlijk zijn weg naar de fototentoonstelling of event: naar u

Interesse ? Bel +31 (0)6 15632132 of mail naar christophe@foto-agenda.nl

Voordelen van Partnerschap: meer aandacht, betere profilering, nauwere samenwerking

De groep partners (galeries, musea, festivals, foto-instellingen en media) die u voorgingen is gezaghebbend en groeit met de dag. Bent u de volgende? Zie onze homepage of de rubriek partners voor een actueel beeld.

De extra’s voor Partners:

Wie regelmatig zaken organiseert is voordeliger uit. Daarnaast staat uw organisatie en tentoonstelling of evenement nadrukkelijker in de kijker én u profileert zich als onderdeel én steunpilaar van de Foto-community. De concrete voordelen:

  • Partners worden vermeld op de homepage in de Partnerslider én zijn via de Partnerknop op de homepage te vinden
  • Partners hebben een eigen Partnerpagina waar ze zich kunnen profileren. Die linkt naar u, u kunt er ook naar linken/verwijzen
  • Tentoonstellingen van Partners komen op de mainslider van de homepage, hét uithangbord van Foto-agenda
  • Partners kunnen ons vragen om extra aandacht voor een uitnodiging, tentoonstelling, opening, nieuws, reminders/oproepen, enz.
  • Partners kunnen rekenen op versterkte online zichtbaarheid dankzij directe redactionele toegang en verbinding via social media
  • Activiteiten en tentoonstellingen van Partners nemen we standaard op in de Nieuwsbrief
  • Partners kunnen een duo-logo ontvangen en gebruiken om aan te geven deel uit te maken van deze foto-community
  • Partners kunnen de foto-agenda uit eigen naam aanbieden (vraag ons hoe)
  • Partners komen in aanmerking om kortingen en acties aan te bieden (vraag naar de mogelijkheden)
  • Partners worden bij verschijning met korting opgenomen in de gedrukte Stadskaart die in grote oplage verspreid wordt
  • Partners kunnen kosteloos Foto-agenda brochures ontvangen om zich met het Foto-agenda merk te versterken. Tegen drukkostprijs wordt die voor Partners gepersonaliseerd.
  • Partners hebben direct toegang tot de redactie om hun informatie met het publiek te delen.
  • Partners komen ook op de flyers die in grote oplagen verspreid worden.

Interesse? Bel +31 (0)6 15632132 of mail christophe@foto-agenda.nl

Aanleveren van informatie:

  • per mail: redactie@foto-agenda.nl
  • deadlines voor social media en/of website**: tot 2 werkdagen voor plaatsing (**vakantietijd uitgezonderd)
  • deadline voor opname in de nieuwsbrief**: tot 2 werkdagen voor verschijning (nieuwsbrief verschijnt tweewekelijks op donderdag)